Šta sam čitala u 2017. godini!

Razmišljala sam se da li da pišem ovaj post ili ne. Malo kasnim sa ovim osvrtom a i bila sam mišljenja da sve knjige koje sam čitala u prethodnoj godini možete videti na blogu i Goodreads-u. Zatim sam videla kao je lepu rekapitulaciju mog čitanja napravio Goodreads i poželela sam da podelim sa vama. 

Prethodne godine sam učestvovala u Goodreads-ovom čitalačkom izazovu i odredila cilj da pročitam 25 knjiga. Uspela sam da ostvarim, i čak nadmašim taj cilj sa 29 knjiga.




Nakon ovih 29 pročitanih knjiga, cilj za ovu godinu je 30. Nadam se da ću ga i ove godine nadmašiti. Kao što možete videti na sledećoj slici, ova godina je bila posvećena Hari Poter-u, i mojoj želji da vidim da li se moja ljubav prema ovim knjigama promenila nakon 10 godine. I potpuno srećna mogu da kažem da nije!  :D


Prva knjiga koju sam ocenila i o njoj napisala recenziju je bila "Istinski vernik" od Nikolasa Sparksa. Dala sam joj ocenu 4 jer mi je negde na sredini bila malo dosadna i jedva sam nastavila sa čitanjem. Ubrzo nakon toga sam pročitala i nastavak "Na prvi pogled" ali nikada nisam pisala o njoj na blogu. :)  Nadam se da će te i tu recenziju pročitati uskoro. :)


Poslednja knjiga o kojoj sam pisala i koja me je jako oduševila je "Stubovi zemlje" od Kena Foleta. Ova knjiga me je oborila s nogu. Jedva čekam da nabavim sledeći deo i da pročitam šta se to događalo dalje u istoriji u tom delu Engleske. 


Ostale knjige koje sam čitala u 2017. godini možete pogledati na sledećim slikama:





Kao što vidite, u 2017. god sam pročitala ponovo ceo serijal Hari Potera i to još na početku godine. 

Zatim sam malo izmešala sa Nikolasom Sparkskom, da bih se sa knjigom "Ukleto dete" ponovo vratila u taj magični svet.

Na redu je došla i "Hogvortska biblioteka" , ali i manija za knjigama o Šerloku Holmsu. O njima nisam pisala na blogu jer ih ima dosta, i uglavnom su kratke priče. Videću da kada ih pročitam sve, napišem jedan post o njima i mojoj ljubavi prema ovom liku. :)

Takođe sam se oduševila i serijalom "Noćna škola". O njemu ću takođe pisati kada pročitam i poslednja dva dela.



Monotoniju sam razbijala knjigama:

"Razum i osećajnost" od Džejn Ostin,

"The Servant Boy" od Reeshe Goral,

"Krv na snegu" Ju Nesbea i mog omiljenog pisca
Donata Karizija "Noć mi te uzima".

Pročitala sam i prva dva dela serijala "Šaka ljudi", o kojima ćete moći da pročitate jako uskoro.

Pročitala sam i "Ubiti Leonarda da Vinčija" Kristijana Galvesa i
"Arsena Lupena" Morisa Lablana.

Nadam se da ću uskoro i o njima pisati. :)







Na kraju možete videti da je moja prosečna ocena kojom sam ocenila pročitane knjige 4,6. E sada, ili sam ja mnogo blaga ili sam stvarno čitala dobre i zanimljive knjige ove godine.

Knjiga koja je najviše oduševila je definitivno "Stubovi zemlje". Jako mi je draga i zbog toga što sam je dobila od Evro Booka-a, na njihovoj akciji za vreme Sajma knjiga. 



Volela bih da mi kažete šta mislite o ovakom tipu posta, kao i da podelite sa mnom kako je protekla vaša čitalačka godina.

Koja knjiga vas je oduševila, a koja razočarala u 2017. godini?

Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Lovac na duše - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin