Modern Mrs. Darcy - čitalački izazov 2018

Odlučila sam da u 2018. godini učestvujem u čitalačkom izazovu, i to ovom koji sam pronašla na blogu Modern Mrs. Darsy. Na Aninom blogu možete da pogledate sve o ovom izazovu, ali i dobiti Reading Challenge Kit koji će vas još više motivisati da se posvetite ovom izazovu. Sadrži spisak knjiga, bookmarker sa kalendarom, pozadinu za telefon (za stalnu motivaciju) i zanimljive slike polica sa knjigama koje možete odštampati i kasnije bojiti knjige koje ste pročitali (savršeno za bullet dnevnik koji ove godine planiram početi). Potrebno je samo da ostavite mejl i Reading Challenge Kit stiže na vašu email adresu. Baš kul ideja. Šta vi mislite?



Preuzeto sa: http://modernmrsdarcy.com/reading-challenge-2018



Kao što možete videti na ovoj listi, zadaci su univerzijalniji i lakši za ispuniti od možda drugih izazova ovog tipa. Već imam u planu neke od knjiga koje bi se idealno uklopile u ovaj izazov, a volela bih i da mi vi predložite neke knjige. Recimo knjigu koja je bila banovana? Nijedna mi ne pada na pamet trenutno.


U toku cele 2018. godine ću raditi na čitanju knjiga sa ove liste i deliću njihove slike na Instagramu i Facebook-u uz korišćenje hashtaga #IdRatherBeReading. Na kraju godine ću napisati post o svim knjigama koje sam pročitala a koje se uklapaju u ovu listu. Ovo sada zvuči kao prava novogodišnja odluka, baš onako obavezujuće, i nastojaću da je ispunim. :)


A vas pozivam da se pridružite meni i svima koji će učestvovati u ovom izazovu!

Da li i vi volite izazove?

Ja ih obožavam,mada ih neretko ne ispunim. Trenutno učestvujem u izazovu učenja Španskog i Nemačkog jezika preko aplikacije Duolingo, a volim i izazov 30 Days of Yoga. Primetili ste da volim i knjiške izaove i postovanje slika svakog dana na Instagramu. :)

Koje izazove volite i praktikujete?





Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Lovac na duše - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin