Book Tag - Jesen

Još jedan post. Još jedan tag. Toliko mi se dopadaju ovi tagovi da bih samo njih radila i odgovarala na pitanja. Kod nekih pitanja se i pomučim malo ali vredi na kraju. Ovoga puta, Book Tag je u skladu sa godišnjim dobom. Jesen je došla, kako u naš kraj, tako i na moj blog.  :)

Olja sa bloga All about my shelf me je tagovala da odradim jesenji tag i jako sam srećna zbog toga. Takođe pročitajte i njene odgovore.

1. Koja ti je omiljena stvar u vezi sa jeseni?

Omiljena stvar u vezi jeseni je ta što mi je oktobra rođendan i ovaj mesec je nekako uvek isčekivan sa dozom uzbuđenja. Tu je takođe i sajam knjiga. :)  Ove godine oktobar željno isčekujem jer imam spisak knjiga koje želim da kupim i samo da se odlučim koje ću na sajmu a koje na Laguninom rođendanskom popustu.  :)

Profesor - Šarlot Bronte

2. Korice knjiga koje te podsećaju na jesen?

Na jesen me podsećaju "Profesor" od Šarlot Bronte i "Hari Poter i relikvije smrti" od Džoane Rouling. Profesora još uvek nisam pročitala, večito stoji na mojoj TBR listi ali me korice podsećaju na jesen zbog ovog jesenjeg drveta i njih dvoje koji izgledaju baš dobro obučeni za kišovitu englesku jesen. A Hari Poter me podseća na jesen zbog narandžastih korica, ali i zato što sam je kupila u jesen čini mi se. :)


3. Koja knjiga te podseća na školske dane?

"Hazarski rečnik". Sećam se da sam baš uživala da čitam ovu knjigu jer je mogla da se čita na različite načine, a posebno jer ima iste priče sa različitim pogledima. Ono što mi je ostalo u sećanju da, zbog drugih obaveza, nisam stigla da pročitam knjigu i morala sam da je vratim u biblioteku. Ostalo je na tome da je nekada završim, tako da se nadam i da hoću. :)


4. Tvoja omiljena knjiga sa elementima strave i horora ili knjiga za Noć veštica?

Kako ne gledam horore, tako ih i ne čitam. Iako planiram da pročitam nešto od Stivena Kinga. Volim trilere i knjigu "Dečak od stakla" sam, na neki način, doživela kao horor jer su me neke scene prestravile. I sama korica deluje nekako jezivo. Šteta što novo izdanje ima drugačiju koricu.  :/

Donato Karizi

5. Film koji te asocira na jesen ili tvoj omiljeni horor film?

Horore ne gledam. Volim misterije i filmove i serije gde rešavaju zločine ali mi horori nikada nisu bili privlačni. Film koji me asocira na jesen bi mogao da bude Kejt i Leopold. Ovaj film mogu da gledam milion puta i uvek uživam u njemu. Tako da, ako je "Love actually" moj omiljeni zimski film, onda je "Kete and Leopold" moj jesenji film.

6. Kojim novim izdanjima knjiga se najviše raduješ ove jeseni?


Najviše se radujem novoj knjizi Dena Brauna koja bi trebalo da izađe 3. oktobra u Americi. U pitanju je knjiga "Origin" i nadam se da će je ubrzo objaviti i kod nas. Verujem da dosta nas željno isčekuje nastavak avantura Roberta Langdona.  :)

7. Koje nove filmove najviše želiš da gledaš ove jeseni?

S obzirom da sam se navukla na britansku monarhiju i da gutam sve što mogu o istoriji ove zanimljive zemlje, film koji sa nestrpljenjem isčekujem je "Victorija and Abdul". Viktorija je britanska kraljica koje je pre Elizabete II najduže vladala i jako je fascinantna. Odgledala sam film "The Young Victoria" i seriju "Victorija" i sada me čeka i ova poslastica.  :)


8. Koje su top 3 knjige koje želiš da pročitaš ove jeseni?

Jedva čekam da pročitam "Vladar iz senke" od Donata Karizija, ali pre toga moram da kupim prvi deo "Šaptač"-a. Ove jeseni želim da pročitam i poslednje dve knjige iz serijala "Noćna škola". Takođe u procesu sam čitanja knjige Šaka Ljudi od Ž.R.Kirf-a i planiram da krenem sa čitanjem Dorijanovog zaveštanja od Nikole Jovanovića.


9. Koga taguješ?


Tagujem Maju sa bloga Knjigoljubka i

Bojanu sa bloga Knjiška dama



Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin

Lovac na duše - Donato Karizi