Knjiga na poklon - uz Wellness i Laguna set

Jako volim sve vrste akcija, a posebno one koje imaju veze sa knjigama. Zbog toga sam se i obradovala kada sam videla ovu koju su organizovali Wellness i Laguna.

Potrčala sam odmah da kupim svoj paketić. Wellness keks i inače jedem, a knjiga nikad dosta. Zar ne? U paketu dobijate tri vrste keksa - sa ovsenim pahuljicama, čokoladom i suvim grožđem i knjigu po izboru. Na kutiji je obeleženo koja je knjiga u paketu, tako da ne dobijate mačku u džaku.

Bilo je nekoliko knjiga koje sam želela da uzmem, ali izabrala sam knjigu "Na prvi pogled" od Nikolasa Sparksa. Pročitala sam njegovu "Poruku u boci" i od tada ga volim i rado kupujm na poklon. Nekako sam mišljenja da sa Nikolasom Sparksom ne može da se pogreši.

Jedva čekam da krenem sa čitanjem. :D





Provalila sam da su u ponudi dve serije setova. U ovom koji sam ja uzela , možete da dobijete:

  • 1. Dama i jednorog - Trejsi Ševalije
  • 2. Na prvi pogled - Nikolas Sparks
  • 3. Osluškivanje srca - Jan Filip Zendkler
  • 4. Poslednja Geteova ljubav - Martin Valzer
  • 5. Sećaš me se - Sofi Kinsela
  • 6. Buket za moju voljenu - Misti Sajmon
  • 7. Tragovima srca - Kerolajn Džonson
  • 8. Traži se pravi muškarac - T.D. Džouns


A googlajući sam našla sadržaj i drugog seta:

  • 1. Panterka - Stefani dez Or
  • 2. Pitanja i odgovori - Vikas Svarup
  • 3. Snovi o zabranjenom voću - Fatima Mernisi
  • 4. Dama u plavom - Havijer Sijera
  • 5. Grešnik - Tes Geristen
  • 6. Luka spasa - Ajla Grej
  • 7. Ukus poljupca nestašne Merlo - Heder Hejfort
  • 8. Ukus poljupca prelepe Šardone - Heder Hejfort

Neke od ovih knjiga izdaje Laguna a neke Amoreta. Na sajtu Lagune  i Amorete možete pročitati i opise knjiga i tako olakšati sebi izbor.



Kupila sam jedan set, ali može da se desi da kupim još neki jer je cena stvarno povoljna, a knjiga će se već pročitati. Nikada ne možemo imati dovoljno knjiga.

Sada sledi odluka koju je teško doneti - koju knjigu sledeću kupiti i pročitati. Da li ste vi čitali nešto od ovoga i koju knjigu bi preporučili?



#Ovaj tekst nije sponzorisan od strane Lagune niti Wellness-a, već sam samo želela da podelim ovu divnu akciju sa vama...  :D  

Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin

Lovac na duše - Donato Karizi