50 knjiga koje sam pročitala do sada

Oduvek sam volela da popunjavam ankete, spomenare i sve gde mogu da odgovaram na pitanja. Na jednom blogu našla sam ovu listu i naravno da sam morala da je odradim a i smatram da ovako možemo bolje da se upoznamo. Ja delim sa vama moje odgovore ovde, a volela bih da vidim i vaše. :D  Ostavite ih u komentaru ili ako imate svoj blog i radije biste da objavite listu tamo, ostavite mi link do bloga u komentaru. Savršen način da jedni drugima damo nove ideje za čitanje ili otkrijemo neku novu knjigu. 

Sve knjige koje sam navela sam pročitala, osim ako nisam posebno naznačila. Lista sadrži 50 knjiga i svaka od njih je odgovor na posebno pitanje.





1. Knjiga sa više od 500 strana: Hari Poter i Polukrvni princ - J.K.Rouling (630  ☺ )
2. Ljubavni roman: Pazi šta želiš - Aleksandra Poter
3. Filmovana knjiga: Anđeli i demoni - Den Braun
4. Knjiga objavljena ove godine: Noć mi te uzima – Donato Karizi (još uvek je nisam pročitala ali samo je pitanje vremena)
5. Knjiga koja ima broj u naslovu: Tri metra iznad neba – Federiko Moca
6. Pisac mlađi od 30 godina: /
7. Knjiga sa likovima koji nisu ljudski: Hobit - Tolkin
8. Smešna knjiga: Sutra Prestajem - Giles Lagerdinier
9. Žena pisac: Ledi Rivers – Filipa Gregori

10. Triler: Dečak od stakla - Donato Karizi
11. Knjiga čiji naslov sadrži samo jednu reč: Glasnik – Stiven Miler
12. Zbirka kratkih priča: Krimi priče
13. Knjiga čija se radnja događa u inostranstvu: Veliki Getsbi - Skot Ficdžerald
14. Knjiga koja nije fikcija: Zaboravljeni snovi – Marina Nemat
15. Prva knjiga popularnog pisca: Digitalna tvrđava - Den Braun
16. Nepročitana knjiga pisca kog voliš: Šaptač - Donato Karizi
17. Preporuka od prijatelja: Dedalova kuća - Kaj Majer
18. Knjiga koja je dobila Pulicerovu nagradu: Na žalost nisam pročitala nijednu, ali već dugo želim da pročitam Kako ubiti pticu rugalicu
19. Knjiga bazirana na istinitom događaju: Obrezana - Kadi
20. Knjiga sa dna liste za čitanje: Kralj mora umreti - Mari Renolt
21. Mamina preporuka: Greh njene majke - Mir Jam
22. Horor: /
23. Knjiga napisana pre više od sto godina: Orkanski visovi - Emili Bronte (1848)
24. Knjiga izabrana samo na osnovu korica: Raskoš - Ana Godbersen
25. Nepročitana knjiga iz škole: Ana Karenjina - Lav Tolstoj
26. Memoari: Memoari jedne gejše – Artur Golden
27. Knjiga pročitana za jedan dan: Pa šta - Bel Muni
28. Knjiga o ratu: Zaboravljini snovi - Marina Nemat
29. Knjiga čija se radnja dešava u mestu koje bih posetila: Inferno – Den Braun
30. Knjiga iz godine u kojoj sam rođena: /
31. Knjiga koju sam dobila na poklon: Sunce u njenoj kosi - Džumpra Lahiri
32. Trilogija: Dragulj indije - Talasa Ali
33. Knjiga iz detinjstva: Blago u srebrnom jezeru - K. Maj
34. Knjiga o ljubavnom trouglu: Sumrak - Srefani majer
35. Knjiga sa dve paralelne radnje:  Lovac na duše - Donato Karizi
36. Knjiga čija se radnja odvija u srednjoj školi: Zauvek - Džudi Blum
37. Knjiga čiji naslov u sebi sadrži boju: Bela kraljica – Filipa Gregori
38. Tužna knjiga: Poruka u Boci - Nikolas Sparks
39. Knjiga koja sadrži magiju:  Hari Poter – Dž K Rouling
40. Strip: Možda neki strip iz časopisa, inače ne čitam stripove
41. Pisac kog do sada nisam čitala: Stiven King
42. Knjiga koju posedujem: Devojčice - Lujza Mej Alkot
43. Knjiga čija se radnja događa u gradu u kom sam rođena: Nisam čitala takvu  :/
44. Knjiga napisana na stranom jeziku: Christmas to remember – Katie Flynn
45. Knjiga čija se radnja događa za vreme Božića: Christmas to remember - Katie Flynn
46. Knjiga pisca sa mojim inicijalima: Nisam našla takvu :/
47. Drama: Trinaesta priča - Dajan Seterfild
48. Knjiga koja je u nekom trenutku bila zabranjena: Alisa u zemli čuda - Luis Kerol (1931. zabranjena u Kini)
49. Knjiga po kojoj je snimljena serija: Igra prestola - Džordž R.R. Martin
50. Knjiga koju sam započela i nisam završila: Na reci Pedri sedela sam i plakala - Paolo Koeljo


Očekujem vaše odgovore u komentarima. Želim vam srećnu Novu godinu 2017 i Božićne praznike. Da budete srećni, veseli i uvek okruženi dobrim knjigama i dobrim prijateljima.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin

Lovac na duše - Donato Karizi